Za vas zberemo podatke, jih obdelamo in vizualiziramo po vaših željah. S pomočjo spletnega pajka najprej podatke zberemo nato pa jih preko sistema za razvščanje in obdelavo podatkov ustrezno pripravimo.
Zbiranje podatkov:
- Zbiranje podatkov s poljubnih virov na spletu
- Izvoz v podatkovno obliko po vaših željah (CSV, tab ločeno besedilo, Excel, poljubna podatkovna baza)
Obdelava podatkov:
S pomočjo algoritmov strojnega učenja lahko računalnik naučimo razpoznavati zakonitosti v podatkih. To nam omogoča da lahko
- ugotovimo kako so podatki med sabo odvisni
- napovemo verjetnost nekih dogodkov
- razvrščamo v skupine (npr. uporabnike)
- izvedemo priporočilne sisteme,
- opravljamo analize ipd.
Zbiranja in obdelava podatkov odkrivata nova znanja. Ta znanja lahko pomenijo konkurenčno prednost.
Nekaj primerov uporabe
Analiza konkurence
S pomočjo avtomatskega zbiranja podatkov ugotovite kaj nudi vaša konkurenca. Primerjajte prodajni program in cene.
Oglejte si primer enostavne analize cen otroških izdelkov
Analiza dobaviteljev
V kolikor vaši dobavitelji nudijo pregled prodajnega programa preko spleta, si lahko z ustrezno obdelavo podatkov zagotovite pregled nad cenami za posamezen artikel. To vam bo olajšalo odločitev pri katerem dobavitelju boste naročili izdelek.
Iskanje poslovnih priložnosti
Znotraj vaše tržne niše obstaja ogromno forumov, spletnih strani in drugih virov podatkov. S pomočjo zbiranja in analize teh podatkov lahko izveste kaj je novega na vašem področju – o čem se najbolj govori. To vam bo pomagalo pri prodajnih odločitvah.
Analiza podatkov v podjetju
V podjetjih je ogromno vsakodnevnih dogodkov. S pametnim zajemom, analizo in predstavitvijo dogodkov lahko ugotovimo kje so pomanjkljivosti v poslovnem in proizvodnjem procesu in jih poskušamo odpraviti. To nam lahko prinese konkurenčno prednost.